Sunday, June 7, 2009

The Intro

Slmt dtg ke blog aku..yg bru ja buka krn bosan akibat kemalasan yg mlampau. mybe ada yg ttny2 pa hal minds of love ni..ni bukan blog crita lucah, bukan blog psl novel cnta or filem cnta. Blog ni aku bina utk mereka yg perasaan dri mereka sedang b'cnta or setia pd cnta. ada ka korg benar2 cntakn psgn korg? betul ke korg setia? mcm mn kta nk pkat org yg disukai shingga bole bt dia sgup mati krn kta? mcm mn nk tau org 2 p'goda or ada ciri2 player? mcm mn nk jaga ati psgn? knp ada org masih b'pisah wlaupun da b'puluh thn b'kawin? knp akhirnya b'cerai sdg kn mereka kawin krn cnta? knp ada org yg m'pnyai psgn ramai tp x sgup tgalkn sorg pn psgn nya? mgkin ramai yg m'persoalkn pa yg aku persoalkn ni tp sjauh mn ka jwpn yg kta dpt? adaka kaunselor tau jwpnnya? saintis? doktor? pakar sakit jiwa? or pa sj yg b'kaitan dgn perasaan jiwa n perasaan??

aku bukannya pakar n aku bukan mahir dlm bidang cntan2 ni tp aku cuma nk kongsi pa yg aku phm ttg cnta coz aku pernah mcintai n dicntai smpi skrg. aku jg ingin m'ceritakn pgalaman aku n pgalaman org lain ttg cnta serta pmikiran n kesimpulan yg aku bt drpd pmerhatian n pdpt org lain. kalo ada yg x btul n kesilapan dlm penulisan blog aku, aku memohon maaf n aku cuba baiki kesilapan tu.

aku jrg online tp kalo aku ada masa, or kalo ada ramai respon, aku pasti akn rajin online n snggah blog aku yg x se popular blog2 org lain yg canggih, menawan hati n penuh tarikan. tp p'caya la, setiap tips atau pa sj yg aku tulis dlm blog ni adalah penulisan aku sdiri tnp edit kpnyaan org lain n tnp copy paste. so, sapa2 yg baca blog ni pasti x kn myesal kalo baca. sila lah beri tunjuk ajar n tegur la aku kalo ada yg x btul. aku manusia biasa, x dpt lari dr ksilapan.

From,

MOL

No comments:

Post a Comment